Emjee ICT diensten

bezig met laden...

Search
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT

Veel gestelde vragen rondom 2FA

Op deze pagina verzamelen we vragen en antwoorden rondom twee-staps-verificatie.

  • Wat moet ik doen wanneer ik mijn telefoon kwijt ben?
    Dit is een potentieel datalek en moet gemeld worden. De ICT-coördinator kan via het ticketsysteem verzoeken om 2FA tijdelijk uit te schakelen voor jouw account.

  • Ik wil mijn telefoon niet inzetten voor 2FA.
    Voor parnasSys en voor Office 365 zijn er alternatieven beschikbaar. Bedenk wel dat deze opties mogelijk minder gebruiksvriendelijk zullen zijn. Raadpleeg je ICT-coördinator voor meer informatie.

  • Waarom kan ik op school zonder 2FA inloggen bij Office, maar niet bij ParnasSys?
    Bij Office 365 kunnen we de school als veilige locatie instellen. ParnasSys heeft deze optie niet.

 Terug naar het begin

© 1999-2025, Emjee ICT diensten Gebruiksovereenkomst Privacybeleid
Naar boven