Emjee ICT diensten

bezig met laden...

Search
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT
Emjee ICT diensten

Emjee ICT diensten

Klassenwerk in ICT

Ticketsysteem features


Belangrijkste nieuwe features:

  • U kunt voortaan via e-mail reageren op een ticket, door simpelweg de notificatie e-mail te beantwoorden.
  • We introduceren een kennisbank voor handleidingen en veel voorkomende oplossingen.
  • De prioriteit van een ticket wordt automatisch bepaald volgens SLA-afspraken.
  • De mogelijkheid om één ticket voor meerdere scholen (indien u werkzaam bent op/voor meerdere scholen) aan te maken.

Sneak preview Support Centrum:

Sneak Preview



Gepubliceerd op 09-02-2018

Nieuws
© 1999-2024, Emjee ICT diensten Gebruiksovereenkomst Privacybeleid
Naar boven